Header
Frequently Asked Questions About MITSUBISHI CONNECT Smart Connected Car System
1. Overview
Q1. What is MITSUBISHI CONNECT (CCS)?
A1. MITSUBISHI CONNECT is a Connected Car Service that allows users to stay connected with their vehicle via the mobile app, providing convenience, safety, and support anytime.
2. Service Packages & Trial
Q2. How long is the trial period?
A2. The trial period is 2 years starting from the date that car is delivered to customers for the first time.
3. Call Centers, 247 Roadside Assistance & SOS Emergency Assistance
Q4. How can I contact the Call Center?
A4. You can contact the Call Centers as below:
- Customer Care: Directly call 1800-1514
- 247 Emergency Support Call Center: 2 buttons in the vehicles – “Call MITSUBISHI Assistance” for 247 Roadside Assistance and “SOS” button for SOS Emergency Assistance.
4. Mobile App “My MITSUBISHI CONNECT”
Q6. How do I register a new account?
A6. Download the MITSUBISHI CONNECT app, enter your email and vehicle VIN, then follow the steps to connect with vehicle.
5. Remote Features
Q8. What remote functions are available? And what is condition to operate?
A8. Includes: locking/unlocking doors, locating the vehicle, turning on lights & horn, checking vehicle status. To operate remotely, the vehicle must be in park with the gear lever in P position, the ignition switch and engine must be completely off, all doors including the trunk and hood must be closed, the alarm system must be inoperative, and the light control lever must be in AUTO or OFF position.
6. Alerts & Notifications
Q10. What types of alerts can I set?
A10. You can set alerts for speed, curfew, and geofence or thief.
7. Common Issues
Q11. SOS button doesn’t work – what should I do?
A11. Check mobile network and ensure the ignition is ON. If the issue continues, contact the Call Center.
Download user manual: Here
What Would You Like To Do Next?
You can explore more information from menu as below or please consult your local Mitsubishi Motors dealers
Trải nghiệm Xpanderngay hôm nay!
Vui lòng để lại thông tin, chúng tôi sẽ liên hệ ngay với bạn
Cảm ơn Quý khách đã gửi yêu cầu lái thử xe, nhà phân phối Mitsubishi sẽ liên lạc với quý khách trong thời gian sớm nhất. Nếu quý khách có yêu cầu hoặc thắc mắc gì khác, vui lòng gọi điện đến số CSKH: 1800.1514 (giờ hành chính) hoặc gửi email đến cskh@mitsubishi-motors.com.vn
Trải nghiệm Xpanderngay hôm nay!
Vui lòng để lại thông tin, chúng tôi sẽ liên hệ ngay với bạn
Cảm ơn Quý khách đã gửi yêu cầu lái thử xe, nhà phân phối Mitsubishi sẽ liên lạc với quý khách trong thời gian sớm nhất. Nếu quý khách có yêu cầu hoặc thắc mắc gì khác, vui lòng gọi điện đến số CSKH: 1800.1514 (giờ hành chính) hoặc gửi email đến cskh@mitsubishi-motors.com.vn
Trải nghiệm Xpanderngay hôm nay!
Vui lòng để lại thông tin, chúng tôi sẽ liên hệ ngay với bạn
Cảm ơn Quý khách đã gửi yêu cầu lái thử xe, nhà phân phối Mitsubishi sẽ liên lạc với quý khách trong thời gian sớm nhất. Nếu quý khách có yêu cầu hoặc thắc mắc gì khác, vui lòng gọi điện đến số CSKH: 1800.1514 (giờ hành chính) hoặc gửi email đến cskh@mitsubishi-motors.com.vn